Harfe Göre : a b c ç d e f g h ı i j k l m n o ö p r s ş t u ü v y z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Sözlük
  1. vampirella - gündelik anlamları...

    Online Gündelik - Türkçe Sözlük

    vampirella

    1) anlamadigi sarki sozlerini diline yerlestirip bagira bagira cekinmeden cigliklar atan,cene kaslari pek bi kuvvetli,sakladigi duygulari deliliklerinin arkasinda birakmis,her daim ellerinden tutup dusmesine engel olmak istedigim,uzuntusunu derdim,sevincini heyecanim yaptigim kuzucuk..
    aslinda satirlarin arasina sıkısıp,edebi metinli kucuk cumleleri haketmeyen lakin sayfalarca anlatilsa yine de az gelecegini dusundugum,karanliklardan aydiklara cikarken dayanacagi destegi olmaya aday oldugum,bir ton bos dusunceden gun itibariyle silkelenip ozune donen renkli kisilik..tamam tamam itiraf ediyorum camiden almadik seni leylekler getirdi

    2) kardeşlerin en tatlisi, baldizlarin en şekeri, dunyalar sevimlisi, deli bişi bu deli..sabahimi soyledikleri ile aydinlatan, ne kadar deli dolu gozuksede icinde bir yerlerde muthiş bir olgunluk biriktirmiş fakat aciga cikarmaktan cekinen, zeka acisindan ablasina cekmiş bir icim su..guzelligi dillere destan, yaklaşanin kellesini ucuracagim yakin zaman akrabasi..agustos ayinda hayatima kamikaze dalişi yapip kalbimin derinliklerinde zaten var olan degiştirilemez yerini daha bir sabitleyecek olan bu kişi, ani bir atakla hayatimizin vazgecilemeyen yuksek degerleri siralamasinda ilk yerlere oturmuş, yerinden de bir milim kipirdamamiştir..yakin bir zamanda akraba olacagimizin bilincinde olup, beni yolabilmek icin planlar geliştirdigi ise kulagima gelen duyumlar arasindadir..tek isteginin akşam saat 21:00 de bir meyve tabagi eşliginde geyik yapmak oldugunu soyleyen bu guzeller guzeli, ayni zamanda hayatimizin vazgecilmez bir eglence odagidir..mutlulugu mutlulugumuz, derdi tasasi elem ve kederimiz olan biricik kardeşimiz e benim de kardeşim sayilmaz mi her ne şekilde ve ne isterse tarafimdan muhakkak surette yerine getirileceginin bilincinde olup, bu rahat ve guven duygusu ile hayatinin uzun bir bolumunu bizimle gecirmesi icin bizler tarafindan ikna edilmeye calişilmaktadir..kendisine besledigimiz sevgi satirlara sigacak olculerde olmadigindan ne yazarsam az, ne yazarsam kifayetsiz kalacaktir..soyleyecek fazla bir şey yok...her zaman mutlu ol kuzucuk..soz veriyorum ben bunu herzaman saglamaya calişicam..seni seviyoruz

    3) wampirlikle alakası olmayan sonuna "la" eki koyarak kendisini tatlı cici bir hale bürüyen ki zaten öyle aksini idda edeni ben cırmalarım kan görmeye dayanamayan kedi dostu bir canlı..
    ısır hadi ısır
    nah
    çokella

    4) bugun kendi saatine gore 06 30 a degin aslinda ne kadar zeki, ne kadar olgun ve ne kadar cici oldugunu bana bir kere daha kanitlamiş, kendisine olan sevgimi fazlasiyla koruklemiş, aile bireylerine olan hayranligima bir yenisinin eklenmesine sebep olmuş, dunyanin en iyi , en şeker ve en tatli insani..bir hayli dertleştikten sonra aslinda o deli dolu, ucuk kacik bunyenin icinde ne firtinlar koptugunu uzulerek ogrendim..firtinada savrulan bir kayik misali sallaniyor olmasi beni inanilmaz uzdu..unutamayan degil unutulamayan olmayi sonuna kadar hakeden bir kişi olarak tum mutluluklar seninle olsun..sana da tapiyorum a.k.

    5) onunlayken huzunlenmeye firsat bulamadim, hayatin en basit diyebilecegimiz degerlerini bile kendine ve etrafina bir mutluluk olarak gosterebilen, onunla gecirdigim zamanlara sukredip sonrada azligina isyan ettigim tatli delim.mutluluk tanricam.

    6) tanıdıkça ona olan sevgimin şefkatimin arttığı hatta camımın kenarına artık buğday koyucam seni besliyeceğim diye sözler verdiğim wampirbostan kasabasından şerif yardımcısı wambasten in ısrarcı tacizlerine dayanamayarak göç etmiş evimin penceresine kadar gelmiş yırtıcı anladın sen anladın bir o kadarda hamiyetperver türkiye ye göre geceleri dışarıya çıkan uçan kaçan zıplayan kuş çuk..

    7) vampirin mustakbel esi olmaya aday kan emici yaratik.

    8) atın ölümü arpadan olsun hesabı...

    9) okulundan bile beni ihmal etmeyip mesaj atan biricik baldizim..

    10) vampiria

    11) paylaşimcilikta sınır tanimayan, oyle ki msn accountunu bile arkadaşlari ile paylaşan bi tanecik kuzucuk..bir daha bir başkasi msn accountu ile login olursa ve ben eskaza o kişiye bişiler yazarsam ve gene eskaza o kişi bana "ben baldiz degil" derse baldiz falan dinlemeyip ayagimin altina alacagim yakin zaman akrabasi.aksam saat 21:00 de meyve tabagi yani geyiklerine hazir ol sekerim:)

    12) vampir olsun çamurdan olsun be yauv!! :)

    13) özledim seni düştüm yollara bir çizik attın gönlüme ah bu ayrılık.. bu şarkının sözleri böyle değildi ama neyse zaten içine sıçmadığım bir bu kalmıştı :)

    14) o o o ah nutkum tutuldu acayip sevindirik oldum ya evet bu o ah yazmıyacağım sanırım bir şey. ağlamak istiyorum bana gülen yüz yaptı.. seviyo beni heyoo falam oldum ya..
    timsahın göz yaşları

    15) silmekten ziyade yanlisi kendine yakistiramadigimizdan,herseyin mukkemmelini umdugumuzdan,kirilip kustugumuz zat-i muhterem..kus beyinli kuzucuk

    16) silmekten ziyade yanlisi kendine yakistiramadigimizdan,herseyin mukkemmelini umdugumuzdan,kirilip kustugumuz zat-i muhterem..kus beyinli kuzucuk demis askim.ben ne diim ki daha

    17) okudugu okulu egitim gormek amacli kullanmak yerine, birebir sozluke login olmak amacli kullanmaya başlayan guzeller guzeli.swh

    18) iltifatlariyla beni simartan sekerler sekeri enistem!

    19) ah demek egitim ve ogretim yuvasi olan(!) okuldan bile geliyormus,aksam goruselim kuzucuk demek istedigim ayrica vermem gereken bir rapor oldugunu hatirlatmam gereken muhtesem varlikenisteye burda mi yazilir dana?:)

    20) hevesini kursaginda biraktigim icin cok uzgun oldugum ama biraz duşunurse beni anlayacagina dair inancimin tam oldugu, ne zaman , nerde ve ne şekilde olursa olsun herhangi bir şeye ihtiyaci olursa muhakkak yaninda olacagimi bilmesi gereken, dunyanin en tatli, en şeker ve en cana yakin kardeşi..canim kadar sevdigim kişinin spoiled cani kadar sevdigi kardeşi..akşam 9 planlari yalan oldu be kuzucuk..cok uzgunum..:((

    21) akşam 9 meyve partilerine kocaman bir wellcome yazili pankartla cikmasini onerdigim hain baldiz...bi elime gecirmiim seni kuzucuk..

    22) artik hic soz dinlemez olmuş kişi.

    23) uzun zaman sonra yeniden aramizda gormenin yaşattigi mutluluk tariflere sigmaz..gecenin bu gec saatinde yuzume tebessum getiren ve her zaman sevecegim nadir insanlardan..hep derim..insan cevresinde gercek insan gormek istedigi zaman cok uzaga bakmamali..cok uzakta olsa bile o kişi bir satir otenizdedir..erişmeyi bilin yeter.

    24) an itibariyle kendini sozluge adamis,independencein yerine goz koymakla birlikte,kaptirmis giden ve gozu hic birsey gormeyen zat-i sahane.allllllloooo dedik

    25) ayriyetten kendi yazdigi entrylere kopma kabiliyetine sahip tek disi yazar..

    26) dişi vampiri hatırlatan nick

    27) nickine uygun olarak genellikle geceleri sözlüğe dalış yapan yazarımız.swh

    28) geceler,genellikle onda aksam uzeri oldugundan rastlamasi imkansiz yazarimiz.swh

    29) independence nin durmadan anlatmış oldugu iki kişiden bir tanesi.bir diğeri her şeyim diye anlattiği spoileddir.ne zaman karşilaşsak vampirella ve spoiledden başka mevzu geçmiyor zaten aramizda.her ikisinide yakinen taniyor gibiyim artik.çok da memnunum tek taraflıda olsa bu insanları tanidiğima.

    30) enişte arkadaş izleyici üçgeninde yorumlara tabi tutulan; keçi içeren kavramlara takmış vaziyetteki arkadaş

    31) cobanlar,keciler ve kuzularla harmanlanmis,kendi capinda komplo teorileri ureten,paronayanin en ust limitlerinde turevinin sifira esit oldugu arabesk frekanslarin sahibi sirine.
    beyindeki yazilimlar format istiyo help

    32) son zamanlarda tum boş zamanini birebir sozluk bunyesinde yazmaya adamiş olan, bu performansla cok kisa zamanda istatistiksel veriler icerisinde nickine hemen her bolumde rastlamamizin kacinilmaz oldugu anlaşilan azimli yazar.

    33) http://www.sibercicek.com adresinden cicek buyutmek icin aldiginizda size sunacagi seceneklerden birisinin adi. bir cicek beslerken iki azi dişini de gorebilmek daha heyecan veriyor..

    34) msn messenger da surekli nick degistirmek

    35) an itibari ile kamp gulu olmuş bir vampirdir o artik.kimlerin kanini kafasina dikicektir, turk okulu hocalari kamp donuşune kadar sag kalmayi başarabilecekler midir, kendisinin yoklugunda birileri prangalar eskitecek midir bunlarin hepsi şu an icin muammadir..10 gunluk bir kamp hayati sevgili vampirimizin dişlerini bileyleyecektir ki bundan hic kuşkumuz yoktur..

    36) kandil gecesini babaannesi ile birlikte pape camii'nde ibadet ederek gecirecek olan bahtsiz kutup seysi.

    37) mubarek kandil gecesi hic bir zorlama olmaksizin sirf baba annesini mutlu edebilmek adina her turlu eglencesinden feragat etmiş ve kanada merkez camiisine kamp kurmuş kutup şeysi.

  2. Gündelik Sözlük

Sözlük